torsdag 29 oktober 2015

/ October 29

Ett av de mer lästa inläggen på min tidigare blogg var mina LUSH-guider. De som känner mig vet att jag är besatt av LUSH-produkter och jag älskar att prata om det. Jag tänkte därför göra dessa guider igen, i flera olika delar.

I princip allting jag använder i hudvårds och duschväg kommer från LUSH, och jag spenderar kanske lite för mycket pengar på det, men jag gillar det. Innan tyckte jag mycket om The Body Shop men när jag provade LUSH så blev jag helt förälskad. Jag är verkligen inte sponsrad på något sätt utan det är mina ärliga åsikter jag skriver (även om jag hade älskat att vara sponsrad, hej LUSH!)

Vad är det som är så bra med LUSH då, tänkte ni nu? Det jag tycker om är att de aldrig någonsin skulle testa sina produkter på djur, och att de försöker använda så mycket naturliga och ekologiska ingredienser som möjligt. Några av deras produkter är därför helt färska och innehåller inte något konserveringsmedel, och därför kortas produktens livslängd ner en aning. Jag återkommer lite mer till det i mina guider.

Untitled

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar