torsdag 29 oktober 2015

/ October 29

Som ni ser så har jag startat en ny blogg. Jag har bloggat på blogg.se tidigare men eftersom att jag bara fick ångest över att jag inte skrev så tog jag bort den. Fem års arkiv togs bort och jag har inget emot det. Nu är jag här på blogspot och det känns.. enklare på något sätt? Jag behöver inte bry mig om utseendet på bloggen på samma sätt, utan jag kan bara skriva och visa det jag vill. Jag tänker inte heller ha någon press på mig om hur mycket och ofta jag ska skriva, utan det kommer upp inlägg när jag har tid och lust helt enkelt.

Det är en del småsaker som jag ska försöka mig på att fixa. En beskrivning om mig själv och lite saker i menyn tillexempel. Jag ska försöka ha ordning här, och lägga inläggen under kategorier och etiketter så det sedan blir enklare att hitta. Hoppas ni kommer att trivas här, jag tror det här kommer att bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar