söndag 3 januari 2016

/ January 3

Nu har det snart gått tre hela dagar på det nya året, och jag är faktiskt glad över att 2015 är över. Jag har haft ett fint år, men det ska bli skönt att börja på nytt. Egentligen är det ingenting annat än datumen som ändras, men på något sätt så ser jag det som en liten nystart iallafall. Jag brukar skriva upp några nyårslöften varje år, men i år tänkte jag inte ha några löften utan mer mål. Jag tänker inte skriva någonting alls om att jag ska träna mer, äta mindre eller sluta med godis.


Mina nyårslöften i år:
- Brodera en tavla.
- Skriva dagbok.
- Virka någonting.
- Sticka ett par strumpor.
- Göra mitt egna läppbalsam.
- Ladda upp en video på youtube.
- Söka nytt jobb.
- Ta hand om mitt hår bättre.
- Prioritera hemmakvällar framför utekvällar.
- Fota mer.
- Läsa 40 böcker.
- Köpa mer naturliga och (bara) djurvänliga produkter.

Nu kör vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar