torsdag 17 december 2015

/ December 17

Tiden har runnit iväg så himla snabbt de senaste veckorna och idag är det redan den 17 december. Det är en vecka kvar till julafton och jag har massa saker jag måste ta tag i innan dess. Det får jag hinna med mellan mina jobbpass. Bland annat så måste jag:

Fixa i garderoben. Vika ihop och hänga upp kläder som just nu bara ligger i en hög.
Måla om i köket.
Se ikapp julkalendern + lyssna ikapp radiojulkalendern.
Köpa födelsedagspresent till morfar och fira honom.
Baka julgodis hemma hos mamma och pappa.

Vi har målat om här hemma och nu är allting mycket ljusare och fräschare, förutom i köket då som vi har kvar. Där är det just nu gula tapeter som jag vill ska bort, så förhoppningsvis kan vi fixa det innan jul. Sedan är det bara listerna kvar att måla. Jag kan visa er sedan om ni vill se, hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar