tisdag 3 november 2015

/ November 3

Hur gammal är du?
Tjugo år.

Hur gammal känner du dig?
Jag känner mig som arton kanske. Långt ifrån vuxen.

Var bor du?
Jag bor i en trea i stan med min pojkvän och ibland, våran hund.

Vad har du gjort idag?
Nu är klockan snart tio och jag har hunnit att vakna, göra frukost, sticka lite på mina julklappsvantar, planerat veckan lite och sett på videos på youtube.

Vilken årstid föredrar du?
Jag älskar alla årstider. Jag blir lite höstdeppig under hösten, men jag tycker att det är den allra finaste och mysigaste årstiden. När hösten börjar gå över till vinter trivs jag som bäst.

Untitled

Är du beroende av någonting?
Jag är tyvärr väldigt beroende av socker. Det är någonting som jag måste försöka få bort, eller iallafall minska. Att spendera pengar är jag också lite smått beroende av.

Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
- Jag är en rätt stökig person när det gäller vårat hem. När vi är ensamma hemma så är det sällan städat.
- Jag skulle gärna bli vegetarian, men jag är så kräsen på mat så jag vet inte hur jag skulle kunna klara det.
- Jag behöver rätt mycket tid ensam, men när det har gått för lång tid blir jag helt ivrig och måste träffa någon på en gång.

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Jag trivs bra med att befinna mig där jag är just nu. Hemma i min soffa. Om jag skulle få vara var som helst i hela världen just nu så måste jag (tråkigt nog) säga på Barista här i stan. Jag är så sugen på chailatte.

Untitled

Vad är du på för humör just nu?
Jag mår bra! Är lite seg men mår bra bortsett från det.

Vilket är ditt favoritgodis?
Marabou Kvikk-lunsj.

Vilken är din favoritaffär?
Det beror ju helt på vad det är som ska inhandlas. När jag ska handla mat så handlar jag helst på Willys eller Ica, kläder köper jag mest på Monki, saker till hemmet köper jag lite överallt, och hudvård köper jag nästan enbart på LUSH.

Untitled

Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Jag fungerar som bäst på kvällen, men jag har inga problem med att kliva upp tidigt. Mitt problem är att få någonting gjort på första halvan av dygnet. Jag blir som mest produktiv under kvällarna.

Har du blivit sydd någon gång?
Ja.

Är du blyg?
Jag kan vara väldigt blyg bland människor jag inte känner eller känner mig bekväm med, men i det stora hela så tror jag inte att jag är så blyg.

Vad heter du i andra namn?
Anna Viktoria.

Vill du gifta dig?
Det är en sådan svår fråga. Jag vet inte, det får framtiden avgöra.

Har du något smeknamn?
Nej, inte vad jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar